03 februari 2021
Dick van Sprundel

Maak kennis met Bovi & Ox

Als trusted tax team adviseren wij u graag over de implementatie van een gunstige en robuuste fiscale structuur. Ons motto is om u fiscaal en juridisch te ontzorgen. Deze ontzorging kan ons niet ver genoeg gaan. Met behulp van onze samenwerkingspartner Bovi & Ox, dé family office met expertise in Finance kunnen we u nog verder ontzorgen. Zo kunt u zich volledig blijven richten op datgene waar uw passie ligt, namelijk: ondernemen.

Bovi & Ox heeft veel ervaring met vermogende particulieren en aanverwante entiteiten. Naast dat de family office ondersteunt in zowel het private als het zakelijke domein verrichten zij diverse persoonlijke assistentie.

Bij Boxi & Ox kunt u terecht voor al uw persoonlijke financiële zaken. Van verzamelen tot investeren, van inventariseren tot uitbesteden. Reizen organiseren, hotels reserveren, agendabeheer, kinderopvang regelen, taxidiensten, kaartjes regelen voor speciale concerten / wedstrijden, diners organiseren.

Persoonlijke verbinding

Dienstbaarheid, inlevingsvermogen en vanuit persoonlijkheid verbinding maken, zijn kenmerkend voor de werkwijze van Bovi & Ox. Een persoonlijke benadering die ons verbindt en de basis vormt voor de groeiambitie van onze klanten.

Kortom: zowel uw fiscale als financiële aangelegenheden zijn en blijven bij ons in goede handen, desgewenst aangevuld met de dienstverlening van Bovi & Ox.  Een voorbeeld van een samenwerking met Bovi & Ox betreft de anonimisering van vermogen: https://bovi-ox.nl/anonimisering-vermogen/?lang=en

Dick van Sprundel

Partner, advocaat & belastingadviseur